2009. aug. 27.

Egyetlen hajlékból , érvényes lakásbérleti szerződéssel, tartozások nélkül kényszerkilakoltatás Győrben, kérdőjelekkel!

http://s8.images.www.tvn.hu/2009/08/02/22/11/www.tvn.hu_5910dc5a0610c1ceb06083415314ae2d.jpg

http://s8.images.www.tvn.hu/2009/08/02/22/14/www.tvn.hu_c582c3fd7f4eab4f2ecf7e31666724e9.jpg

http://s8.images.www.tvn.hu/2009/08/02/23/28/www.tvn.hu_66cf9a7e909a07c274c4bc675971317e.jpg

http://s8.images.www.tvn.hu/2009/08/02/23/36/www.tvn.hu_f548a43afb5600773c033baab63b8dba.jpg

http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=bf8da1f54d5f6a7037900c86e44eb138bf8da1f54d5f6a7037900c86e44eb138&kid=233802&aid=50903













Kényszerkilakoltatás Győrben, kérdőjelekkel!

Kedves Barátaim!

Szeretném megköszönni mindenkinek azt a szeretetet, aggódást, és lelki segítséget, országos imaláncot, amit kaptam sorsom megmentésért, barátaimtól, ismertetlenektől, hazánkban, és határainkon túl is.

Egyben tájékoztatom azokat is, akikhez így jut el szomorú lakásügyem történetének folytatása.
Nemvagyok bedölt hiteles, törvényesen, érvényes lakásbérleti szerződéssel laktam, tartozásom sem volt, mégis erkölcstelen módon végrehajtották a kilakoltatást Győrben.

Kényszererőkkel végrehajtották, 2009. május 12.-én, és egyetlen hajlékomat, melyben törvényesen laktam, elvették tőlem! Az érvényben lévő lakásbérleti szerződésemet a mai napig senki vissza nem vonta.

Törvényes lakásomat jeleztem ott végrehajtás előtt, kértem, halasszák el a kilakoltatást, mert itt tévedés, hivatali hanyagság van. Sajnos hiába!

Agressziv rendőri intézkedés közben súlyosan megsérültem, (agyrázkódás, nyaki gerincrándulása, zúzódása, továbbá mellkas zúzódás, alkar, csukló sérülései és zúzódásai, bokazúzódás) Többször kellett, és jelenleg is kell visszavinni kórházba, fájdalmaim miatt nyaki merevítőt hordanom, és kezelésekre járnom, fájdalmaim csillapítása miatt baleseti utókezelésre.

Lakásomon a zárat kicserélték, benne lévő dolgaimmal együtt leplombálták, vissza nem mehetek, sérüléseim, fájdalmaim miatt kórházba vittek, több alkalommal is, és kórházból az utcára kerültem minden elhelyezés nélkül.

Végrehajtótól semmilyen jegyzőkönyvet nem kaptam, és ott sem íratott alá senki, semmit velem, pedig ott voltam! Ami ennél még durvább, hogy helyettem valaki aláírta azt a közokiratot, melyet én nem is láthattam!
Csak két hónappal később kaptam egy fénymásolatot az INSZOL igazgatójától, Sági Gézától, melyet válaszként fénymásolatban megküldött. A közokiraton szereplő aláírás nem az nem az én aláírásom! Az érvényes lakásbérleti szerződésem felbontását kényesen kikerülte igazgató úr, "lezártnak tekinti az ügyet" pedig nagyon jól tudja, hogy a 2002. április 30-án kötött határozatlan idejű lakásbérleti szerződésem soha nem volt per tárgya! Mig nem mondják fel, törvényes lakhatásomnak tekintem. Megjegyzem még a lakbért is számlázzák rendszerességgel az INSZOL részéről nevemre, holtt tudják, hogy kényszererőkkel kiverve ők tettek ki az utcára!
Ő lezártnak tekinti, én meg az utcán vagyok, betegen, súlyos sérülésekkel, hajléktalanná téve!

A mai napig hivatalosan, eredeti példányban nem kaptam meg, azt sem, hová lettek a lakásban maradt dolgaim....Rendőri intézkedés miatt megtettük a feljelentést ügyvédemmel. Kapott információm szerint a rendőrt felfüggesztették.

Lakásom még mindig üres. Én pedig hátizsákkal a hátamon 40 fok melegben agyrázkódással, nyaki gerinczúzódással utcára kerültem. Erőtlenül, betegen gyalog rovom a várost. Barátaim segítségével, szívességgel lakok több helyen, ahol éppen tudok, és szenvedések árán élem túl napjaimat... A rendőr által kitekert csuklóm, kezem merev, és ha a kezelések nemsegítenek, akkor a kézsebészetet kell megkeresnem, mondta a kórházi szakorvos.

Győr város vezetői lakásügyem meghallgatásától, annak megoldásától, kezdettől elzárkóztak. Többször kértem írásban is beadva a város vezetőinek, közgyűlés elé tárva döntésüket kérve, sajnos hiába, válaszra sem méltattak. A képviselőket megfélemlítették, hogy maradjanak ki ebből az ügyből, mert elveszítik állásiukat, és rendőrségi ügyekkel, feljelentésekkel fenyegették meg őket.

Győr város vezetői be is látták már a hivatali hanyag munkájukat, igazammal mégis magam maradtam:

(Hír Tv Keresztmetszet 153. adása. 2006. febr.22., Duna Tv 2006. márc. 03. kiemelt hírekben).

A műsorokban Wajzer Gábor, Győr város Lakásiroda vezetőjeként elmondta kérdésre, :

,,Igen, találkozunk olyan ügyekkel, ahol, felvetődik a hanyagság, ez vitathatatlan, ahol lehet meg is, próbáljuk ezeket így utólag rendbe tenni, és orvosolni. Van, amit nem lehet, tehát nyilván évtizedes sérelmeket nem fogunk tudni kijavítani. Lehetőséget mindenkinek megpróbáljuk megadni, de hát helyretenni az akkori időszaknak a hibáit, azt hiszem, hogy nem a mi dolgunk és nem is fogjuk tudni soha megoldani."

Kijelentette azt is ,,Nyilván valaki tévedett. Azt, hogy a bérlő volt, vagy az akkor őt kijelölő szerv volt, azt hiszem ez nem az én dolgom eldönteni."

A kilakoltatást még ezek után sem állították le, hiába jeleztem , kértem, könyörögtem, állítsák le a tévedésen alapuló kilakoltatást...de nem ez történt.


INSZOL igazgatójának küldött levelem:


INSZOL Ingatlankezelő és Szolgáltató Zrt.
9024 Győr, Orgona u.10.

Tárgy: Tájékoztatás kérése

Tisztelt Sági Géza Vezérigazgató Úr!

Alulírott Bagó Andrásné 9025 Győr, Radnóti Miklós u. 25 fsz.1. szám alatti lakos T.Cim által kezdeményezet végrehajtási eljárással kapcsolatban az alábbi tájékoztatást kérem.2009. május 12.-én karhatalom igénybevételével önálló bírósági végrehajtó erőszakkal a lakás elhagyására kényszerített, azonban a mai napig erről semmiféle írást nem kaptam és arról sem, hogy az ingatlanban maradt dolgaimnak mi lett a sorsa, hol vannak.

A több mint 10 éve tartó ügynek szenvedő alanya vagyok, amit az Önök, ill. jogelődjük az IKV dolgozóinak sorozatosan elkövetett hanyag munkája, mulasztásaik és törvénysértéseik idéztek elő. Jelenleg is igazolható azon magatartásuk, mely szerint 2002. április 30.-án a lakásbérleti szerződést közös megegyezéssel módosítottuk, melyben a bérleti szerződés fennállta, vagyis a jogfolytonosság elismerésre került.

Ezzel szemben a folyamatos lakbérfizetés ellenére a határozott idejűről határozatlan idejűre módosult lakásbérleti szerződést a mai napig senki nem mondta fel, hanem a kilakoltatást kényszererőkkel végrehajtották, ahol súlyosan megsérültem, jelenleg is korházi kezelés alatt állok.

Ezt a tényt nemcsak T. Címnek, hanem a polgármesteri hivatalnak is írásban jeleztem, azonban a mai napig erre az okiratra reagálás nem történt.Kérem, hogy legkésőbb 15 napon belül írásban nyilatkozzanak a fent említett szerződés módosításáról, mert azt én érvényesnek tekintem. Ezen kívül kártérítési igényt fogok bejelenteni és kérem válaszukban térjenek ki arra, hogy hajlandóak-e a történtek után részemre az engem ért anyagi és erkölcsi károm kompenzálására kártérítést fizetni.

Emlékeztetőül csatolom a 2002. április 30-i okirat másolatát.

Győr, 2009. június 25.

Tisztelettel:
Bagó Andrásné


INSZOL igazgató válasza



INSZOL Ingatlankezelő és Szolgáltató Zrt.
tel: 96/511-420
fax:96/511-642

9024 Győr, Orgona u.10.

Bagó Andrásné


Radóti M.u. 25.fszt.1.

9025

Ügyintéző: 12-91/2008.


Tárgy: Tájékoztatás Győr, 2009.06.29.



Tisztelt Bagó Andrásné!


A 2009. június 25-én kelt levelére válaszolva, megjegyezni kívánjuk, hogy nem igazán értjük a „lakásban maradt holmik hollétére” vonatkozó kérdését, mivel a lakás a végrehajtási cselekmény időpontjában teljesen kiürített állapotban volt. A lakást vélhetően Ön üríthette ki, mivel a kilakoltatás időpontjáig az kizárólag az Ön birtokában volt, és a végrehajtó általi felnyitáskor ingóságok nem voltak a lakásban. Ennek alátámasztására mellékeljük a végrehajtási ügyben felvett jegyzőkönyvek másolatát.

Tájékoztatjuk, hogy a végrehajtási eljárás befejeződésével társaságunk az ügyet lezártnak tekinti, így nem áll módunkban a Győr, Radnóti M. u. 25.fszt.1 szám alatti önkormányzati bérlakás kapcsán Önnel további egyeztetést folytatni.


Kérem fenti tájékoztatás elfogadását és tudomásulvételét.


Üdvözlettel:


Sági Géza
ügyvezető igazgató






Kedves Barátaim!



Sajnos a romló egészségi állapotom miatt csak most tudtam megtenni, hogy egyáltalán beszéljek erről az ügyről. Idegsebész, és szakorvosok szerint hosszú a gyógyulási idő, mivel a nyaki gerincnél érzékeny, fájdalmas területet, idegköteget ért az ütés, és a fájdalom kihat a végtagokra. Jelenleg is sokat fáj a fejem , a kitekert bal kezem, és végtagjaim. Orvosaim szerint sokat kell pihennem, kímélő életmódot javasoltak, és azt is hozzátették, hogy sajnos az alapprobléma megoldása nélkül a gyógyulás, felépülés javulása sem várható. Maradandó nyomát viselem a bal kezemen is még mindig. Kórházba vissza kell mennem kontrollra. Bízom benne, hogy még van lehetőség, kezelés, segitség a teljes felgyógyulásomhoz.

Győr, 2009. augusztus 26.

Szeretettel:

Zsigai Klára

1 megjegyzés:

Unknown írta...

mekkora egy gyökér vagy klára:D ahhoz bezzeg van erőd hogy itt irogassad a szarjaidat

Copyright © Zsigai Klára- 2008
CC. Kizárolagos Jog Fenntartva a közzétett írásaimra.
http://zsigai-klara.blogspot.com/ © 2008Design by: Zsigai Klára

Kezdés: 2008.08.24.


.
Copyright Zsigai Klára - 2008.
CC. Jog Fenntartva a közzétett írásokra

.

 

blogger templates | Make Money Online